سایت تفریحی سرگرمی

ساخت وبلاگ
5 پاک کننده خانگی آرایش

به سادگی و با کیفیت بالا بهترین پاک کننده و لوسیون ها پاک کننده را در حانه تهیه کنید.

پاک کننده آرایش نیز به اندازه مواد آرایشی از اهمیت برخوردار است زیرا ضمن پاک کردن پوست نباید به آن آسیبی بزند،شما میتوانید با موادی که در خانه در دسترس دارید برای خودتان یک پاک کننده آرایش خانگی بسازید.

روغن زیتون + روغن بچه
ترکیب این دو روغن میتواند پوست شما را مرطوب و نرم نگه دارد،به اندازه مساوی از هر دو روغن را با هم مخلوط کرده و به آرامی به کمک پنبه آرایشی خط و سایه چشم را پاک کنید.

روغن بادام
چشم ها را با روغن بادام خالص پاک کنید و از خواص تسکین دهنده روغن بادام برای پوست و وجود ویتامین E در آن بهره ببرید.

روغن بچه + آب خیار
می خواهید پاک کننده آرایش چشم بسازید،یک عدد خیار تمیز را پوست بگیرید و رنده کنید و مقدار کمی از آن را با چند قطره روغن بچه ترکیب کرده و برای پاک کردن پشت پلک وآرایش چشم با استفاده از پنبه آرایشی از آن استفاده کنید.

وازلین + آلوئه ورا
آلوئه ورا و وازلین پوست تان را تمیز میکند و چسبندگی مواد آرایش ی را از سطح پوست پاک میکند پس به میزان برابر از وازلین و ژل آلوئه ورا با هم ترکیب کنید و برای پاک کردن سطح پوست و آرایش گونه از آن استفاده کنید.

ماست
برای پاک کردن رژگونه و فونداسیون و پودر از روی پوست تان از ماست استفاده کنید,فقط کافیست پنبه فشرده شده را در ماست بزنید و روی پوست بکشید سپس با آب سرد آبکشی کنید.

توجه داشته باشید پاک کننده آرایش حاوی مواد طبیعی نیز مانند پاک کننده های شیمیایی ممکن است موجب بروز حساسیت روی پوست شما بشود پس بهتر است قبل از مصرف روی مچ دست تست شود و پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم حساسیت مورد استفاده قرار گیرد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:41

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی مشترک بین همسران را تشکیل می دهد و توجه به آن بسیار حائر اهمیت است . آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟

رابطه جنسی در زندگی

فرزندان پیش دبستانی:

پدرانی که صاحب فرزند کودکستانی میباشند،از رابطه جنسی کمتری برخور دارند.در مردان معمولا بیش از زنان این احتمال وجود دارد که به فرزندان خردسال خود به عنوان یک مانع و مخل زندگی جنسی نگریسته شود، بنابراین مردان در این شرایط کمتر آغازگر رابطه ی جنسی میشوند.

احتمال جدایی و متارکه:

زوجینی که قصد جدایی از یکدیگر را دارند،رابطه ی جنسی کمتری با یکدیگر خواهند داشت.زوجینی که به سمت طلاق پیش می روند اغلب سعی می کنند از صمیمیت میان خود بکاهند.

خشونت:

یکی دیگر از یافته های غیر منتظره رابطه ی میان خشونت و فعالیتهای جنسی بیشتر در زنان است. برخی پژوهشگران آن را به این واقعیت استناد می کنند که برخی از زوجین از فعالیت های جنسی به عنوان یک ابزار آشتی مجدد پس از نزاع و بگو مگوها استفاده می کنند.برخی هم معتقدند که برخی زوجین در بیان عشق و یا خشم بیشتر فیزیکی عمل می کنند.

رابطه ی همبستری و خشونت تنها در زنان وجود دارد و این اشاره دارد به اینکه برخی مردان از جماع به عنوان شکلی از کنترل و سلطه گری استفاده می کنند.به خاطر داشته باشید پیوند این چرخه ‌‌‌( نزاع-رنجش-جماع-آشتی) برای مرد و زن غیر سالم محسوب می گردد.

این به مفهوم آنست که ممکن است زوجی رابطه ی جنسی فراوانی با یکدیگر داشته باشند، اما کلیت رابطه از یک مشکل جدی رنج ببرد.(بدون جماع رابطه ای نیز وجود نخواهد داشت).علت دیگر آن می تواند اغواگر بودن خشونت باشد.اوج گرفتن آدرنالین در پی پاسخ جنگ یا گریز باعث افزایش میل جنسی می گردد. بنابراین پس از مشاجره با افزایش آدرنالین میل جنسی نیز افزایش می یابد.

سن:

این یک فاکتور پیش بینی کننده قوی است.هر قدر سن بالاتر رود احتمال کاهش روابط ی جنسی افزایش می یابد.اما در آن روی سکه وقتی رابطه جنسی در زوجین مسن روی می دهد،عموما رضایت بخش تر و از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و عشق و محبت در آن پر رنگ تر است.

با افزایش سن زنان و مردان خصوصیات یک رابطه ی جنسی خوب و رضایت بخش را آموخته و همین امر باعث می شود با وجود کاهش بنیه جنسی و دفعات برقراری رابطه جنسی،رابط ی جنسی رضایت بخش تر و لذت بخش تر گردد.

سالهای تاهل:

مردانی که از تاریخ ازدواجشان خیلی گذشته،رابطه ی جنسی کمتری را گزارش می کنند.اما مدت ازدواج عامل پیش بینی کننده ی مهمی برای زنان بشمار نمی آید.البته تعداد روابط جنسی در مردان معمولا نسبی است.

سطح سلامتی:

کاهش سطح سلامتی معمولا موجب کاهش روابط جنسی در مردان می شود،اما در زنان این چنین نیست.چرا که زنان مسن برقراری رابطه ی جنسی را حتی در وضع ناخوشی و کسالت یک وظیفه و تکلیف می دانند.

زنان بیمار و ناخوش برای برقراری رابطه ی جنسی مشکل خاصی نخواهند داشت،اما مردان قادر به پنهان کردن بیماری و تاثیرات مشهود آن طی برقراری روابط جنسی نخواهند بود.چرا که مردان برای برقراری رابطه ی جنسی ناچار به صرف انرژی و نیروی فیزیکی بیشتری می باشند.

اختلال نعوظ،استرس،خستگی و بیماریهای قلبی-عروقی دلایل اصلی امتناع مردان از رابطه جنسی میباشد.

فعالیتهای مشترک:

زنان و مردان متاهلی که بیشتر با هم صحبت می کنند و کارها را بیشتر با یکدیگر(مشترکا‌ً) انجام می دهند،از لحاظ جنسی فعالتر می باشند.

رابطه ی جنسی نهایت تجلی و ابراز عشق و صمیمیت است و بر خلاف سایر فعالیتهای مشترک تنها میان شما و همسرتان به اشتراک گذارده می شود.چنانچه زندگی جنسی شما افول کرده،بکوشید فعالیتهایی را به همراه یکدیگر انجام دهید مثل ورزش،رفتن به سینما،باغبانی،انجام وظایف خانه و غیره.این کار می تواند به رابطه شما روح تازه ای بدمد.راهکار دیگر اینست که دانسته های خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

با این کار نه تنها به معلومات شما افزوده می گردد،بلکه فرزندانتان نیز بواسطه آن چیزهای جدیدی می آموزند. افزایش دانش و اعتماد میان زوجین با تسهیم اطلاعات خود با یکدیگر باعث افزایش میل جنسی خواهد شد.

تعداد فرزندان:

فرزند بیشتر،رابطه ی جنسی بیشتر. علت:حضور فرزندان می تواند نمایانگر ثبات در ازدواج باشد.

بحث بر سر رابطه ی جنسی:

زوجینی که جماع چندانی با یکدیگر ندارند،همچنین در مورد آن نیز خیلی کم و بندرت بحث و گفتگو می کنند. پژوهشگران اینچنین استدلال می کنند که این دسته از زوجین اینگونه پرورش یافته و خو گرفته اند که رابطه ی جنسی اندکی داشته و از مطرح کردن آن نیز بی نیاز باشند.

هر قدر زوجین رابطه ی جنسی بیشتری با یکدیگر داشته باشند،بیشتر هم درباره آن بحث می کنند.یکی از نشانه های هشدار دهنده در یک رابطه ی نابرابر و نامتعادل فقدان اختلافات و ناسازگاری هاست.زوجینی که درباره ی هیچ چیز بحث نمی کنند،زوجینی هستند که با یکدیگر گفتگو نمی کنند و در واقع خودشان را سانسور می کنند.

دقیقا مشابه یک ذهن زندانی جایی که یک نفر حکمفرما و غالب مطلق است و دیگری تنها فرمانها را بدون هیچ گونه اظهار نظر،به چالش کشاندن و مباحثه ای می پذیرد.این بحث نکردن ها باعث ایجاد هارمونی و تفاهم کاذب گردیده و صرفاً رنجش و تنفر به بار می آورد که دیر یا زود خود را آشکار می سازند.

رضایت و خوشبختی:

جای شگفتی نیست که هر قدر زوجین شادتر باشند و احساس خوشبختی بیشتری کنند،تمایل بیشتری به برقراری رابطه ی جنسی از خود نشان خواهند داد.زمانی که شما دلباخته کسی باشید و از شغل و زندگی خوبی نیز برخوردار باشید،رابطه ی جنسی بهتری خواهید داشت.

داد و ستد جنسی:

برخی زنان از رابطه ی جنسی به منزله یک خدمت قابل معامله،اقدام به بهره برداری می کنند. یعنی در قبال برقراری رابطه ی جنسی،همواره چیزی از شوهران خود مطالبه می کنند.در چنین روابطی رابطه ی جنسی می تواند از هیچ تا بسیار زیاد در جریان باشد.

حتی اگر رابطه ی جنسی میان چنین زوجینی فراوان باشد،از آنجایی که روابط جنسی بر مبنای عشق و صمیمت استوار نیست،نمی تواند بیانگر رابطه ای پایدار و با ثبات باشد.از سویی بتدریج رابطه ی جنسی قداست خود را از دست داده و احتمال برقراری روابط جنسی ی‌ خارج از ازدواج (نامشروع) در زوجین افزایش می یابد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:41

قطعا مردان و زنان در زندگی مشترک و زناشویی نقاط حساسی دارند که نزدیک شدن به آنها مهم است و باید به آن توجه کامل کرد . آقایان و خانمها، نقاط حساسی دارند که اگر همسر، چه آگاهانه و چه نا خود آگاه ،روی آن دست بگذارد، زندگی خود را به سوی تباهی پیش می برد.

نقاط مهم و حساس در زندگی زناشویی

خانم اگر چاق باشد، باید شوهرش جوری رفتار کند که هیکل چاق او را می پسندد و یا اگر دماغ بزرگی دارد، شوهر باید جوری رفتار کند که دماغ بزرگ او را نمی بیند، در عوض چشمان زیبا و یا موهای ابریشمی او را به یاد می آورد.

در زندگی هر انسانی، نقاط حساسی وجود دارد که از تغییر آن، عاجز است، در زندگی زناشویی هم همینطور است، آقایان و خانمها، نقاط حساسی دارند که اگر همسر، چه آگاهانه و چه نا خود آگاه ،روی آن دست بگذارد، زندگی خود را به سوی تباهی پیش می برد.

خیلی مراقب این حساسیت خانم ها باشید! برای آغاز یک زندگی مشترک، پسر به خانه ی دختر می رود تا در وهله ی نخست، ظاهر دختر را ببیند و چنانچه در همان وهله نخست، ظاهر دختر را نپسندید، و یا دختر از قیافه آقا خوشش نیامد، پرونده ی زوجیت این دو با یکدیگر بسته می شود.

این یک اصل است، قیافه ظاهری شرط لازم برای ازدواج هست، اما شرط کافی برای ارتباط نیست، اگرچه ازدواج و تشکیل خانواده معیارهای متعدد دارد، مانند : تدیّن، اخلاق نیک، شرافت خانوادگی، عقل ، سلامت جسم و روح، علم و سواد و… امّا « زیبایی و زیباپسندی » هم نقش پررنگی در ازدواج دارد.

حتی اگر چاق باشد، باید شوهرش جوری رفتار کند که هیکل چاق او را می پسندد و یا اگر دماغ بزرگی دارد، شوهر باید جوری رفتار کند که دماغ بزرگ او را نمی بیند، در عوض چشمان زیبا و یا موهای ابریشمی او را به یاد می آورد. این بدان معناست که مرد در ورود به حیطه ی تذکّر به ظاهر زن، باید بسیار مراقب باشد.

هر تذکّری در رابطه با ظاهر زن، فراموش نشدنی و بسیار برای او سنگین است و او را به این باور می رساند که مرد او را نپسندیده و بر اساس ملاحظات دیگری با او ازدواج کرده و یا به دلایلی از ازدواج با او پشیمان شده است. اگر زنی بفهمد که شوهرش ، ظاهر او را دوست ندارد و او را جزو زیبارویان نمی داند، باید فاتحه آن زندگی را خواند.

زیبایی هر خانم، نقطه حساس روح اوست، زن دوست دارد که از همه زیباتر باشد، خوش اندام تر باشد و البته مورد توجه، و این موضوع پس از ازدواج اهمیت بیشتری پیدا می کند. نکته قابل توجه آن است که بعد از صورت گرفتن ازدواج، حساسیت زن دقیقاً روی همین اصل است؛ او نباید احساس کند که شوهرش چیزی از ظاهر او را نمی پسندد.

پس آقایان در این موضوع بسیار به هوش باشند و با دم شیر بازی نکنند. شما روز اول که تصمیم گرفتید با همسرتان ازدواج کنید، ظاهر او را پسندیدید و تصور چندین دهه زندگی با او را داشتید، پس اگر الان، در گذر زمان و در زندگی با شما، از زیبایی همسرتان کاسته شده و یا بر اثر این که مادر فرزند شما شده، هیکل او دیگر مانند گذشته نیست.

با او نا مهربانی نکنید و از زشتی ها فاکتور بگیرید و زیبایی ها را چند برابر بزرگ کنید. و اما نقطه حساس آقایان… البته مردها نیز حساسیت هایی دارند که زن ها هنگام صحبت کردن، مخصوصا تذکّر و انتقاد، باید آن ها را در نظر بگیرند. عموماً مردها نسبت به هر چه که « مردانگی » آن ها را نشانه می رود، حساس هستند شجاعت، جذبه، نیرومندی، نفوذ کلام … از جمله این امور هستند.

واضح است که داشتن پول بیشتر، بهتر از داشتن مقدار کم آن می‌بـاشد. مـردان بـر این تصورند که میزان سـرمایه و قدرت مـالی آن‌ها منعکس کننده ارزش‌های درونیشان است.

بنابراین گوشـه و کنـایه زدن در مـورد درآمـد یـک مـرد در حـقیـقت لـطمـه زدن بـه غـرور او محسوب می‌گردد.وقتی به شوهر خود با سخنی نیشدار می‌گویید که مثلا «تلویزیون ما کوچک‌ترین تلویزیون دنیاست»، در وجود و ضمیر او آتشی برمی افروزیـد چون او را در برابر مردهای دیگری که می‌شناسید، شرمنده و تحقیر نموده‌اید.

در حقیقت همان حساسیت هایی که زن نسبت به ظاهر خود دارد، مرد به « مردانگی » اش دارد. و یکی از مهمترین فاکتورهای مردانگی مرد، نیروی و بنیه مالی و پول است و اگر زن بخواهد درباره ی میزان درآمد شوهر خود به وی تذکّری بدهد، باید بداند که وجهی از مردانگی او را نشانه رفته است و اگر با احتیاط و ظرافت عمل نکند، ممکن است با واکنش سختی از سوی مرد مواجه شود.

توجه داشته باشید شـکاف، زمانی عمیق‌تر می‌شود که یـک زن، بی‌پولی، وسایل قدیمی، عدم خرید طلا و جواهر یا خـانه مـحـقر شـوهـرش را مکرر به وی گوشزد می‌کند و نمی‌داند که با این کار هر بار تیشه به ریشه زندگی خود می‌زند چرا که این تحقیر‌ها نه تنها از عشق میان آن‌ها می‌کاهد، بلکه به هیچ وجه باعث اقدامی برای بهتر شدن وضع زندگی نخواهد شد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:41

هر کسی شیوه‌ی مخصوص به خود را برای شروع روز جدید دارد. برخی با عبادت روز خود را آغاز می‌کنند، برخی ورزش صبحگاهی اولین برنامه‌ی روزشان است، برخی هم همیشه دیرشان شده و برای به موقع حاضر شدن در محل کار یا تحصیل در عجله هستند. در ادامه به ۷ عادت خوبی که فقط ۵ دقیقه از وقت شما را در ابتدای روز می‌گیرند، ولی تاثیر زیادی در بهره‌وری شما در طول روز دارند، می‌پردازیم.

عادات صبحگاهی،روز خوب

اگر به افراد موفقی که هر روز ساعت ۴ صبح برای مدیتیشن، عبادت، پیاده‌روی، مطالعه رمان و غیره از خواب بیدار می‌شوند حسادت می‌کنید، شاید بهتر باشد با ادامه‌ی این مقاله همراه باشید. نیازی نیست که حتما ۳ ساعت مفرح در اول روز داشته باشید تا روز خوبی برایتان رقم بخورد؛ در واقع بسیاری از عاداتی که باعث می‌شوند تا روز خوب و پر بازدهی داشته باشید، فقط حدود ۵ دقیقه زمان شما را می‌گیرند. برخی از این عادات در مطلبی که در وبسایت Quora‌ با عنوان «در عرض ۵ دقیقه در صبح چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم تا روز بهتری داشته باشیم»، آورده شده است.

در ادامه به برخی از این عادات صبحگاهی که می‌توانند به شما کمک کنند تا روز بهتری داشته باشید، اشاره می‌کنیم.

به این فکر کنید که چه چیزی امروز را فوق‌العاده می‌کند
یک جمله در مورد چیزی بنویسید که اگر اتفاق بیفتد باعث می‌شود که شما احساس کنید که امروز روز خوب، مثبت و منحصر بفردی است. این اتفاق می‌تواند شامل موارد ساده‌ای مثل زودتر از نیمه شب به خواب رفتن یا اختصاص یک ساعت برای انجام کاری که مایل هستید، باشد. همین که متوجه شدید که چه چیزی باعث خوشحالی و ایجاد احساس رضایت در شما می‌شود، برای تحققش قدم بردارید.

 
تفکر کنید
علم می‌گوید که تفکر مزایای پرشماری دارد؛ از کمک به شما برای کنار آمدن با استرس و احساسات منفی گرفته تا افزایش قدرت حافظه و حتی افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن.

عادات صبحگاهی،روز خوب

اما تفکر و مدیتیشن به این مفهوم نیست که ساعت‌ها در کنج عزلت بنشینیم. همین که برای ۵ دقیقه بنشینیم تا از افکار موجود در ذهنمان دوری کنیم، تاثیر عمیقی بر روزمان خواهیم داشت. اگر دقیقا نمی‌دانید که چطور باید این کار را انجام دهید، مرکز تحقیقاتی UCLA برخی راه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد که اکثرا کمتر از ۵ دقیقه طول می‌کشند.

سه چیزی شکرگزار آن‌ها هستید را یادداشت کنید
به چیزهایی که در زندگی دارید فکر کنید. فقط به موارد مادی مثل ماشین و رایانه فکر نکنید؛ در عوض به موارد ساده و پایه‌ای توجه کنید. برای مثال شکرگزار خانواده و دوستانی که دارید، باشید. این روش به تمرین «۳ چیز خوب» که توسط مارتین سلیگمن استاد روانشناسی دانشگاه پنسیلوانیا و یکی از بنیان‌گذاران جنبش روانشناسی مثبت ارائه شده، شبیه است. سلیگمن و همکارانش به افراد پیشنهاد می‌کنند که هر شب کمی وقت بگذارند و ۳ حرکت مثبتی که در طول روز انجام داده‌اند را به همراه توضیح کوتاهی که چرا آن کار را انجام داده‌اند، یادداشت کنند. شما می‌توانید مشابه این تمرین را در صبح با نوشتن ۳ چیزی که با باز کردن دوباره‌ی چشمانتان شکرگزار آن هستید اجرا کنید.

 
ورزش کنید

۵ دقیقه ورزش پس از بیدار شدن از خواب مفید است. تحقیقات نشان می‌دهند که ورزش کردن پیش از خوردن صبحانه باعث کاهش وزن و ارتقای سطوح انرژی بدن می‌شوند، هر چند که ورزش مورد مطالعه در این تحقیقات حداقل یک ساعت طول کشیده و در آن حدود ۴۰۰ کالری سوزانده شده است. صرف‌نظر از این که شما چه مقدار ورزش می‌کنید،‌ حتما قبل از هر چیزی کمی بدن خود را گرم کنید؛ چرا که عضلات شما بلافاصله پس از بیداری خشک هستند.

اولویت‌بندی کنید
شاید نوشتن لیستی از کارهایی که می‌خواهید در طول روز انجام دهید هم مفید باشد. به این ترتیب اولویت‌های شما طی ساعات باقیمانده از روز مشخص هستند.

عادات صبحگاهی،روز خوب

تراویس بردبری- روانشناس در این زمینه معتقد است که این نوع برنامه‌ریزی دقیق، شانس موفقیت شما در اهداف از پیش تعیین شده را افزایش می‌دهد. خود تراویس هم اهداف روزانه‌اش را پس از تمرین تمرکز حواس که هر روز انجام می‌دهد، تعیین می‌کند.

 
روز خود را تصویرسازی کنید
برخی تصویرسازی صبحگاهی را توصیه می‌کنند. به سادگی اهداف کوتاه و بلند مدت خود را تصویر سازی کنید و عزم خود را برای رسیدن به این اهداف جزم کنید. دوهیگ در کتاب دیگرش با عنوان «باهوش‌تر سریع‌تر بهتر» تکنیک دیگری که شبیه به مورد بالا است را ذکر می‌کند:‌ داستان‌هایی از این که روزتان چطور پیش خواهد رفت، برای خودتان تعریف کنید. دوهیگ در رابطه با محققان دانشگاه MIT که در رابطه با موفق‌ترین افراد مطالعه می‌کنند،‌ مطالبی نوشته است و متوجه شده که افراد موفق تلاش زیادی می‌کنند تا در طول روز جهان پیرامون خود را برای خودشان و همکارانشان توصیف کنند. برای مثال آن‌ها از همکارانشان می‌خواهند که تصور کنند که یک مکالمه که قرار است در آینده اتفاق بیفتد، چطور پیش خواهد رفت به این ترتیب آن‌ها وقتی وارد جلسه می‌شوند، آمادگی بیشتری برای رویدادهای احتمالی دارند. او پیشنهاد می‌کند که با استفاده از این استراتژی، عادتی در خود ایجاد کنیم و هر روز صبح جزئیاتی از این که در طول روز چه اتفاقات و سناریوهایی برایمان پیش می‌آید را برای خود تعریف کنیم.

رخت‌خواب خود را مرتب کنید
چارلز دوهیگ که یک روزنامه‌نگار است در کتاب خود با عنوان «قدرت عادت» می‌نویسد: «مرتب کردن رخت‌خواب می تواند به افزایش بهره‌وری شما در طول روز کمک کند. این موضوع به خاطر این است که مرتب کردن رخت خواب عادت خوبی محسوب می شود  که می‌تواند به طور زنجیروار منجر به عادات خوب دیگری هم بشود.»

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:55

فروش سارافون ارزان

ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر

1436632136

این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه اصل فروش ارائه می شود.

ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها

روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا

محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست

پرداخت نمایید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۴۵۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

1352971655

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:51

۳۰۰۱۵۷۱

بر اساس مطالعات محققان دانشگاه هاروارد استفاده از رژیم غذایی حاوی ۷۰ گرم غلات به صورت روزانه که معادل یک کاسه بزرگ فرنی است می‌تواند از ابتلا به سرطان جلوگیری کند.

بر اساس گزارش روزنامه ایندیپندنت، امروزه مطالب بسیاری در رابطه با رژیم‌های مختلف غذایی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان منتشر می‌شود اما در یکی از عجیب‌ترین این مطالب، محققان مدعی شدند که خوردن روزانه یک کاسه فرنی برای صبحانه می‌تواند از بروز و ابتلا به سرطان جلوگیری کند.

مطالعه محققان دانشگاه هاروارد بر اساس یک مطالعه متاآنالیز و شامل چندین مطالعه در مورد مواد غذایی سبوس‌دار بود که ۷۸۶۰۷۶ نفر در آن شرکت داشتند.

نتایج این آزمایش نشان می‌دهد که خوردن روزانه ۷۰ گرم غلات خطر مرگ ناشی از عوامل اصلی مرگ و میرهای مطرح را ۲۲ درصد کاهش می‌دهد.

بر اساس ادعای این محققان خوردن ۷۰ گرم غلات در هر روز (به همان مقدار که در یک کاسه بزرگ فرنی یافت می‌شود) خطر ابتلا به سرطان را ۲۰ درصد و خطر مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی را نیز ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

غلات سبوس‌دار شامل سبوس، بلغور،، جو دوسر و … است که حاوی مواد غذایی شامل پروتئین، فیبر، آهن و اسید فولیک هستند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:51

509549920-parsnaz-ir

هنگام رابطه جنسی ارضا شدن برای مردان راحت تر است . اما همیشه این سوال در ذهن مردان است که آیا شریک جنسی شان هم ارضا شده یا خیر . بسیاری از ما مردان بعد از پایان یک عشقبازی و آمیزش موفق از طرف مقابل می پرسیم چطور بودیم و اگر امکانش بود حتی می خواهیم به کیفیت کار ما نمره هم بدهند. از همه مهمتر می خواهیم بدانیم آیا به مرحله اوج رسیده اند یا نه؟

متوجه هستیم که اغلب زنان دوست ندارند از آنها پرسیده شود اما اجازه دهید از زاویه حس و وجود مردان به این مسئله بنگریم. این ها بخشی از دلایل ما است:

ارگاسم زنان برای مردان با اهمیت است

۱- ذات ما مردان با رقابت و مسابقه گره خورده است. دلیل خیلی ساده ای هم داریم، ما می خواهیم بهترین باشیم و به همین دلیل می خواهیم بدانیم چه احساسی دارید. می خواهیم بدانیم چقدر خوب بوده ایم.

۲ – به اوج رساندن شما، نشانه ای است از مردانگی ما… ما می خواهیم سربلند و مغرور از رختخواب بیرون بیاییم.

۳ – ما چه بخواهیم یا نخواهیم حسود هستیم و دانستن اینکه نیاز جنسی تان را به خوبی و کافی برطرف کرده ایم به ما احساس اطمینان مطمئن می دهد.

۴ – به قول مشهورترین روزنامه نگار و روانشناس رابطه جنسی انگلیس خانم Tracey Cox« لحظه ارگاسمِ زنان و گونه های کمابیش سرخ شده شان، دهان باز و دیدن صورت شان در ان لحظه، برای مردان خیلی زیبا است» و ما می خواهیم آن لحظه واقعا زیبا را هر بار شاهد باشیم.

۵ – لحظه ارگاسم خیلی خصوصی و صمیمی و طبیعی است. صدای خیلی غریزی که حکایت از لذت واقعی شما است تا مدتها در روح و روان ما خواهد ماند. احساس غرور و افتخاری در ایجاد این لحظه است که قادر به توصیفش نیستیم.

۶ – اگر همه این دلایل بالا نبود چرا اینقدر خود را به دردسر، مشکل، صرف وقت و عاطفه می انداختیم. چطور می توانستیم نه شنیدن ها و تحقیرهای مختلف را تحمل کنیم؟ می ماندیم خانه و خودمان را ارضا می کردیم.

۷ – لذت بخشی و حتی دانستن کیفیت لذتی که می توانیم در زنان ایجاد کنیم به ما احساس به پایان رساندن یک هدف و مسئولیت دوست داشتنی می دهد. ما زیاد اهل ابراز احساس نیستیم. بگذارید حداقل در این لحظات خصوصی و مشترک، به دور از زد و بندها و تربیت های اکتسابی، احساست مان را بروز دهیم.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 2:42

نام خانوادگی از چه زمانی در ایران بوجود آمد؟

همه ما اکنون دارای نام خانوادگی یا فامیلی هستیم . نام خانوادگی ما مربوط به قومیت , جد , صفات یا خیلی موارد دیگر است . کتاب‌های قدیمی را که باز می‌کنی به جای اسامی پر از القاب خان، میرزا، سلطنه، دوله، گرفته تا ملا و سید و … هزار و یک عنوان دیگر و حتی گاهی چند تا از این القاب در کنار هم بود نام‌هایی که مشخص نبود بخش اصلی این نام چیست.

تکبر، تملق و تحقیر مایه اصلی بسیاری از این القاب در گذشته بوده است.

اوضاع به این شکل ادامه داشت تا اینکه در دهه‌های نخست قرن ۱۴ شمسی نسخه اجباری شدن نام خانوادگی برای ایرانیان پیچیده شد، اما با گذشت زمان کم کم احساس شد که اجبار برای انتخاب نام خانوادگی چندان اثربخش نبوده چرا که نوادگان ناراضی از حسن سلیقه اجداد به دنبال تغییر نام خانوادگی خود می‌رفتند.

نام خانوادگی یا نام فامیل یا فامیلی بخشی از نام یک شخص است که تعلق فرد را به یک فامیل یا خانواده بیان می‌کند و یکی از موضوعاتی است که با مقوله هویت، ارتباط ناگسستنی دارد. همچنین در اغلب جوامع نام‌خانوادگی یکی از اقلام اصلی تعیین‌کننده هویت و رابطه نسبی افراد است.

ایرانی‌ها از کی صاحب در سال ۱۳۰۴ لوایحی به تصویب مجلس شورای ملی رسید که بر اساس آن القابی که تا پیش از آن برای ایرانیان انتخاب می‌شد منسوخ و انتخاب نام خانوادگی برای کلیه اتباع ایران اجباری شد.

براساس این قانون تازه تصویب شده پس از ابلاغ این قانون به کار بردن القاب و عناوین بجز«آقا» و «بانو» برای خطاب کردن افراد ممنوع و بنا شد تا آنان اسم و شهرت خانوادگی نیکو برای خود انتخاب کنند.

البته تا پیش از این لایحه نیز، نام فامیل در ایران به اهل علم و هنر، روشنفکران و صاحب منصبان دولتی اختصاص داشت و مردم عادی با نام پدر و جد، شغل یا حرفه یا القاب شناخته می‌شدند.

در واقع قبل از آن نیز اختصاص نام‌خانوادگی به اشخاص در ایران، برمی‌گردد به سال ۱۲۹۷ شمسی یعنی زمان تاسیس سجل احوال ممکلتی و ماده سوم قانون مصوب آن، که مقرر شد هر رئیس خانواده برای خانواده خود نام مخصوص اختیار کند و اینکه نام خانوادگی تخصیص یافته به نام او ثبت و از آن طریق به هر یک از افراد خانواده او تعلق می‌گرفت و همگی به همان نام منصوب می‌شدند.

در نهایت با تصویب قانون مدنی کشور در سال ۱۳۱۳ ثبت‌ نام‌خانوادگی نیز، اجباری شد و بر اساس این قانون، سرپرست خانواده باید برای خانواده خود نام‌خانوادگی انتخاب می‌کرد و نام خانوادگی تخصیص یافته از سوی وی به سایر افراد خانواده‌اش هم اطلاق می‌شد؛ از آن زمان تاکنون بیش از چهار نسل از ایرانیان به این نام‌های خانوادگی خوانده می‌شوند.

نام‌خانوادگی بر اساس محل اسکان قوم و نام یا شهرت بزرگ خاندان، پدر، پدربزرگ و جد، گاهی هم شغل یا حرفه یا یک ویژگی بدنی یا انتخاب می‌شد.

امروزه در بین اتباع ایرانی بیش از ۱۰ هزار واژه نام‌خانوادگی وجود دارد که از این میان محمدی بیشترین فراوانی و پس از آن حسینی، احمدی، رضائی، مرادی، حیدری، کریمی، موسوی، جعفری، قاسمی، عباسی، رحیمی، ابراهیمی، زارعی، محمودی، محمودی، غلامی، اکبری، میرزائی و قربانی به ترتیب بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده‌اند.

اسامی ناخواسته نوادگانی که القاب‌ تحمیلی دارند پس از چندی که نام‌های خانوادگی به مرور زمان در زندگی افراد نفوذ کرد و اهمیت آن روشن شد بسیاری از افراد دیدند که اسامی خانوادگی که به هر دلیلی انتخاب کردند چندان برای مناسبات اداری مقبول نیست و ممکن است بار معنایی ناخوشایندی برای آین افراد به دنبال اشته باشد.

در گذر زمان این اهمیت کم‌کم بیشتر خودنمایی کرد، هرچند که از ابتدا نیز به ایرانیان شرایط کاملا تشریح شده بود. حدود یک سال پس از اجباری شدن نام خانوادگی ابلاغیه‌ای از طرف اداره سجل احوال و احصائیه کشوری به کلیه ادارات سجل احوال و احصائیه ابلاغ شده که در روزنامه اطلاعات در تاریخ ۳۰ مرداد ماه ۱۳۱۴ نیز منتشر شده است.

متن این ابلاغیه به شرح زیر است: ” از نقطه نظر دستور قانون که انتخاب نام خانوادگی را برای افراد ضرور دانسته، معلوم است که قانون از نقطه نظر اصول اجتماعی، تعیین خانواده‌های اتباع دولت شاهنشاهی را در اولین درجه اهمیت تلقی کرده است. بدیهی است اسم‌های عادی باعث تعیین می‌گردد و در جامعه متمایل و متشابه است.

ای بسا افراد که نام او احمد و یا محمود است پس تعیین نام خانوادگی است که بتواند موقعیت یک فرد را در هر جهت خاطرنشان جامعه نماید. قانون تشریفات مخصوص برای این اسم در نظر گرفته و در ردیف اسم اصلی آنرا از هر گونه تعرض مصون قرار داده است.

متاسفانه تاکنون افراد جامعه متوجه این خصوصیات نگردیده و غالبا مشاهده می‌شود اسامی خانوادگی منتخب مناسب شئون و حیثیات افراد نبوده بلکه موهن این نژاد تاریخی به شمار رفته و با قیدهای مخصوصی مقید گردیده که نه تنها قابل استفاده و استعمال نبوده (مثل خضرائی پدرام تهرانی، حاجی ابراهیمی قزوینی فرد و امثال آن) بلکه اسباب مسخره به شمار می‌رود.

اداره سجل احوال وظیفه دار است که علاوه از تثبیت شخصیت و احراز هویت اشخاص حییات و شئون را نیز از هرجهت محفوظ و با اسلوب منظمی تثبیت نماید.

تاکنون مامورین سجل احوال از این جهت با افراد جامعه مساعدتی نکرده و آنها را به منظور قانون راهنمایی نموده‌اند و هرگونه الفاظ غیرمتجانس و مرکب و اضافی و مخلوط و غلط را به نام خانوادگی تلقی و در اوراق هویت و مستندات قانونی آن وارد کرده‌اند.

بنابراین با مطالعات لازمه نمونه نام خانوادگی را متناسب با شئون اجتماعی باشد و هر کس بتواند در خور زندگانی خود مناسب شغل و مقام و حرفه در آن استفاده نماید.

به ضمیمه این متحدالمال به توسط نواحی و حوزه‌ها و دفاتر و شعب در دسترس عموم می‌گذارد و ضرورت دارد که افراد کشور را به حسن انتخاب این نام راهنمایی نموده و نمونه این نام های خانوادگی که مرتبا تکمیل و ارسال می‌شود با مسند بیان تشریک مساعی نموده و حییات افراد کشور را محفوظ دارید .

از طرف مامورین هیچگونه اقدامی راجع به نام خانوادگی اشخاص و احضار آنها نخواهند گردید که خود با طیب خاطر برای خود نام خانواده مناسب انتخاب نمایند.

در اطراف نام خانوادگی خود امعان نظر کرده و نواقص آنرا رفع و در حسن انتخاب اسم ساعی باشند و بدانند اسم اعم از اسم شخص و خانوادگی تاثیر تامی در زندگانی داشته و قسمت اعظم تقدم و تاخر در شئون اجتماعی منوط به حسن یا سوء انتخاب اسماء است.

ذیل هر یک از صفحات نام خانوادگی که ضمیمه است به امضای رئیس اداره سجل احوال ممضی است.

رئیس اداره احصائیه و سجل احوال سرتیپ درکاهی” هرکس می‌تواند پس از رسیدن به سن قانونی (۱۸ سال تمام) در صورتی که نام خانوادگی وی قابل تغییر باشد، با رعایت قانون و دستور العمل،‌ نام خانوادگی خود را از طریق انتخاب واژه بلامعارض یا با اخذ اجازه از دارنده حق تقدم برای یکبار تغییر دهد.

محسن اسماعیلی – مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: ۵ میلیون و پانصد و هجده هزار و ۹۷۳ نفر از دهه هفتاد تاکنون برای تغییر نام خانوادگی اقدام کردند که این تعداد متناسب با افزایش جمعیت افزوده می شود. در حال حاضر سالیانه بیش از ۹۰ هزار تقاضا برای تغییر نام وجود دارد.

تغییر پایگاه اجتماعی و یا قرار گرفتن در موقعیت روانشناختی جدید همچون ارتکاب جرائم موثر کیفری یکی از اعضای خانواده ، اجرای احکام نسب و نفی ولد، تشرف به دین مبین اسلام و یا براساس بند شش ماده ۹۷۶ قانون مدنی در صورت ازدواج زن خارجی با مرد ایرانی نیز به افراد اجازه تغییر نام خانوادگی می دهد.

قانون همچنین به افرادی که کژتابی لفظی و معنایی باعث تداعی معانی نامناسب دیگر از نام خانوادگیشان می‌شود نیز اجازه تغییر نام خانوادگی را داده است.

مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با بیان این که اشخاص می‌توانند در مواردی درخواست تغییر نام خانوادگی کنند، افزود: اگر نام خانوادگی از واژه‌های نامناسبی مانند پالانی، بیچاره، گدا و غیره و یا بیش از دو کلمه مانند خنجری برار عزیزی، امیری آقبلاغ رستم خان، امیری پور مقدم و یا مرکب از واژه‌های خارجی همچون علی‌ اُف، چارلتون، جانسون باشد.

علاوه بر آن هرگاه نام خانوادگی از کلمات مذموم یا مغایر با ارزش‌های فرهنگ اسلامی مانند بی دین، شیطان پرست، شاه پرست باشد و یا از واژه‌های منسوب به مناصب یا القاب و عناوین همچون سرهنگ، خان، مهندس در آن استفاده شده باشد دارنده آن نام خانوادگی می‌تواند به ثبت احوال مراجعه و نام خانوادگی خود را تغییر دهد.

به گفته وی، اگر نام خانوادگی از اسامی محل یا منسوب به محل و نامناسب باشد و یا هر گاه محکومیت کیفری موثر برای یکی از افراد خانواده (پدر، جد پدری، فرزند، برادر، خواهر و عمو) بوده و داشتن آن موجب ننگ و سرافکندگی باشد با ارائه رونوشت مصدق دادنامه قطعی دادگاه میتوان اقدام به تغییر نام خانودگی کرد.

اسماعیلی در این زمینه می‌گوید: هرگاه تغییر نام خانوادگی به منظور وحدت با نام خانوادگی پدر، جد پدری، فرزند، برادر، خواهر و عمو باشد. و تغییر نام خانوادگی به منظور حفظ وحدت با نام خانوادگی مردی که مادر پس از فوت پدر طفل با وی مزاوجت می‌نماید، با رعایت سایر مقررات مربوطه بلااشکال است.

همچنین بر اساس ماده ۴۲قانون ثبت احوال نیز تغییر نام خانوادگی زن به تبعیت از شوهر ممکن خواهد بود.

اگر نام خانوادگی ترکیبی از یک واژه و نام محل یا منسوب به محل مانند: افتخاری علی آبادی، تبریزی راد منش ویا ترکیبی از یک واژه و نام یک ایل یا طایفه همچون زراسوند احمدی، محسنی قشقائی و ترکیبی از یک واژه و نام یکی از حرف و مشاغل مانند بنکدار قاسمی، احمدی نقاش باشد، می‌تواند برای حذف پیشوند یا پسوند نام خانوادگی خود اقدام کنند.

همچنین هرگاه پیشوند یا پسوند نام خانوادگی فردی حرف، عدد یا کلمه زائد مانند م قاسمی، شکوهی صفت، مرحومه حسنی و یا ترکیبی از یک واژه و نام یکی از رنگ‌ها یا نام یک حیوان و یا شی باشد نیز می‌توان برای حذف این واژگان به ثبت احوال مراجعه کنند.

اسماعیلی تعداد بالای واژه‌های نام خانوادگی را یکی دیگر از دلایل قابل قبول برای حذف عنوان کرده و می‌افزاید: برخی از این نام خانوادگی‌های طولانی عبارتند از علاف هوشیار علی گورکی، آقا میرزا محمدعلی شیرازی، امیری آقبلاغ رستم خان، حسین زاده روز گذران خوش قلب،عرب خابوری تلک آبادی، ترمه بافت ساکن شیراز از جمله نام خانوادگی های طولانی است.

به گفته او، طولانی‌ترین نام خانوادگی که داشته‌ایم دارای ۳۵ کاراکتر (حرف) بوده است.

برخی از واژه‌های غیرمتعارف، مستهجن و دارای معنای نامناسب که اقدام به تغییر نام خانوادگی کرده‌اند که عبارت از گرگی، گوش بر، دو کله، سوراخ، عملی، پیاده، سواره، تیغ زن، کچل وند، گاوی، پالان دوز، قوری، پیش دستی، بزهکار، دویستی، دل کبابی، شمری، حلقه به گوش، کلوچه، ببری، فلفلی، خوکچی، زیغ، هزار تومانی، چرت، چرمی، سبزی خشک، حقیر، مزدور اول است.

استفاده از اسامی این چنینی به عنوان نام خانوادگی نشان دهنده این است که در آن دوران کسی لزوم حسن انتخاب نام خانوادگی را به عنوان نام خانوادگی در نیافته بود بنابراین اداره احصاییه با انتشار مطلبی در روزنامه اطلاعات در این زمینه اطلاع‌رسانی کرد.

با بیش از ۹۰ درصد تقاضاها برای تغییر نام خانوادگی موافقت می‌شود هر چه باشد کسی نمی‌تواند تاثیر آن را در روابط اجتماعی به راحتی نادیده بگیرد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 2:42

اس ام اس طنز ماه رمضان

اینایی که میگن سر افطار به یادتون بودم الکی میگن
.
.
آدم سر افطار باباش رو هم نمیشناسه، دیگه به یاد این و اون بودن و دعا کردن که جای خود داره

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• پیامک طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

بابام گیر داده میگه نمی خوام روزه بگیری…
میگه اینجوری که تو سحری و افطاری میخوری حساب کردم کفارشو بدم کمتر در می آد!!!
خب چیکار کنم گشنم میشه !

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

به طرف میگن چرا روزه نمیگیری ؟؟
.
.
میگه : مشکل دارم ، نمیشه
میگن مشکلت چیه ؟
میگه : گرسنه ام میشه !

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

میدونین خوش شانسی چیه؟
اینه که تو ماه رمضون یادت بره روزه ای بعد اب بخوری
.
.
حالا میدونین بد شانسی چیه؟
اینه که تو ماه رمضون یادت بره روزه ای بری ساقه طلایی بخوری

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

مترو تهران ماه رمضون جلو اب سردکن یه بنر با عکس یه زن باردار میذاره.
.
.
من که هرسری اب میخورم، میام بیرون دستمو میذارم رو شکمم اروم راه میرم

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

اي کسانيکه روزه نميگيريد…….
حداقل افطار کنيد….. !
چون از قديم گويند کار را آن کرد که تمام کرد !

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

زنگ ﺯﺩم به دفتر پاسخ گویی مسائل شرعی پرسیدم:
من داشتم تو اشپزخونه راه می رفتم یهو پام لیز خورد و
یه لیوان اب و دوتا دُلمه برگ مو و چهارتا زولبیا و یه دوتا خرما رفت تو دهنم و قورت دادم
( ناخواسته )
گفتم حاج اقا الان باید چی کار کنم؟
گفت:
یه چای هم بخور بهت بچسبه قطع_کرد
یعنی فهمیده بود؟!

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

دیروز تو تلویزیون می گفتند :
درماه رمضان تمام شیاطین دربند هستند
.
.
.
شب رفتم دربند اونجا نبودند فکر کنم رفته بودند فرحزاد

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

علم بهتر است يا ماه رمضون افطار خونه مدیر ؟
.
.
.
هههههههه
نخیر این دفعه از اون دفعه ها نیست.
این دفعه علم پیروز شد.
واقعا فکر کردید مدیر به ما افطاری میده

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• ترول طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

یعنی من عاشق این خانواده هایی ام که اصلا
روزه نمی گیرند ولی همدیگه رو افطار دعوت می کنند.
قسمت جالبش اینه که هر دو طرف رعایت می‌کنند که اذان بشه بعد بخورند!!!!
خدایاااااااااااا
خودت ظهور کن

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• پیامک طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

روزهایی که روزه میگیرم
.
.
حتی دسته های یخچالم خوشمزه به نظر میان

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

کل زندگیم تنها عبادتی که اول وقت انجام میدم…
.
.
.
افطار اول وقته

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

ما هی سریالهای GEM TV رو میبینیم ، بنیان خانوادمون سست میشه
دوباره ماه رمضون میاد ، سریالهای مذهبی رو میبینیم ، بنیان خانوادمون سفت میشه
.
.
خدا شاهده بنیان خانوادمون گیج شده

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

روزه داران گرامی دقت کنید!!
یکی از اعمالی که ثواب روزه را هشتصد برابر میکند،
نگرفتن پاچه سایر بندگان خدا در فاصله سحر تا افطار است!!!

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

چند روز از رمضان گذشت
و هنوز کسی افطار دعوتم نکرده
.
.
شما مسلمونید؟؟؟
نه واقعأ مسلمونید

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس سرکاری ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

سوال شرعی:
زنی که ده ساعت برنامه آشپزی می بیند ، صد پُست درگروه آشپزی
میگذارد و بالاخره سحری نیمرو درست می کند آیا زدنش با ماهیتابه جایز است؟
جواب
جایز است و مستحب است که ماهیتابه داغ باشد.

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

خبر فوری…
میزان فطریه امسال اعلام شد:
چون امسال قوت غالب مردم ایران درماه مبارک؛ اینترنت میباشد ،
لذا فطریه مؤمنین، براساس گیگابایت محاسبه و منظور میگردد.
نحوه محاسبه اینگونه می باشد:
.
.
دارندگان وایمکس چهار گیگ
دارندگان +ADSL سه گیگ
دارندگان رایتل دو گیگ
دارندگان ایرانسل یک گیگ
به ازای هرنفر پرداخت میکنند…
دارندگان اینترنت همراه اول به دلیل افتضاح بودن خدمات، از پرداخت فطریه معافند!!!

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 2:42

طنز،طنز روز
یک بار خیلی قدبلند شدم. حدودا چهار متر شده بودم. نه احسان علیخانی تمایل داشت که به من کمک کند و نه بان‌کی‌مون ابراز نگرانی می‌کرد. در خانه جا نمی‌شدم اما پدر به دنبال شغل دوم نرفت تا بتوانیم خانه بزرگ‌تری بخریم و من در آن، جا بشوم. مادر هم شب‌ها گریه نمی‌کرد که چرا پسرش اینقدر بلند شده است. من مجبور شدم خانه را ترک کنم و در خیابان‌ها قدم بزنم و شب‌ها امنیت شهر را بیشتر کنم. من همچنان روزها و شب‌ها در شهر راه می‌رفتم. کودکان از من می‌ترسیدند و هرچه اصرار می‌کردم پشت سرم حرکت کنند و مسخره‌ام کنند انگار نه انگار. بعضی از شب‌ها به خانه بر می‌گشتم، از پنجره وارد اتاقم می‌شدم و صبح زود از خانه خارج می‌شدم. به مهمانی‌های فامیلی دعوت نمی‌شدم. چون فامیل‌ها می‌ترسیدند هنگامی‌که نشسته‌ام ناگهان دستم به لوسترشان بخورد و بشکند و مجبور شوند علی رغم میل باطنی بگویند فدای سرت و گاهی می‌ترسیدند سقف بالای سرشان را خراب کنم و مجبور شوند در چادر زندگی کنند. باید می‌پذیرفتم که در دنیای معاصر کسی حاضر نیست به خاطر شخص دیگری در چادر زندگی کند و بگوید فدای سرش. پذیرفتم. زندگی کسل کننده‌ای بود.

تا اینکه در اینترنت با چند نفر که مانند من بسیار بلند بودند آشنا شدم. بعد از مدتی تعدادمان به هفده نفر رسید و قرار شد همدیگر را در پارک پروفسور سمیعی واقع در نبش خیابان فیدل کاسترو نرسیده به نانوایی عباس آقا ملاقات کنیم. هنوز ملاقات‌مان شروع نشوه بود که هلیکوپترها به ما نزدیک شدند. ما فرار کردیم. سر راهمان دو پمپ بنزین را اتفاقی آتش زدیم، سه هلیکوپتر را منهدم کردیم و ناخواسته تبدیل به افرادی شدیم که احسان علیخانی از ما اعلام برائت کرد و بان‌کی‌مون نسبت به وجودمان ابراز نگرانی کرد. مردم شعار می‌دادند. ما آنها را به آرامش دعوت می‌کردیم اما آنها گوش نمی‌دادند. چون از ما حمایت نمی‌کردند تصمیم گرفتیم که بخوابیم تا خودشان بی‌خیال بشوند که شدند. اما نه به خاطر خوابیدن ما. به خاطر پخش ویژه برنامه خندوانه با حضور آقای فلان که حضورش در برنامه به شدت عجیب بود. به هر حال ما خوابیده بودیم و نه کسی دلش مي‌خواست بیدارمان کند و نه خودمان دل‌مان می‌خواست بیدار شویم. به مرور زمان روی بدن‌مان علف سبز شد و تبدیل به تپه شدیم.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 2:07

احکام غسل واجب در ماه رمضان

احکام غسل واجب در ماه رمضان

غسل های واجبی هستند که در ماه رمضان اگر تا پس از اذان صبح انجام نشوند , روزه را با اشکالاتی مواجه میکنند .بنابراین روزه داران باید از احکام غسل آگاهی کامل داشته باشند و آن را جدی بگیرند.

* خوابى را که در آن محتلم شده نباید خواب اول حساب کرد، بلکه اگراز آن خواب بیدار شود و دوباره بخوابد، خواب اول حساب می‌شود.

* اگر جنب عمداً، تا اذان صبح غسل نکند یا اگر وظیفه او تیمم است عمدا تیمم ننماید، روزه‌‏اش باطل است.

* اگر کسى در غیر از روزه‌های ماه رمضان و قضاى آن (از اقسام روزه هاى واجب و مستحب) عمداً تا اذان صبح غسل نکند و تیمم هم ننماید، روزه‌اش صحیح است.

* اگر زن پیش از اذان صبح در ماه رمضان از حیض پاک شود ودر غسل کردن کوتاهى کند و تا اذان غسل نکند و در تنگى وقت تیمم هم نکند، روزه‏‌اش باطل است. ولى چنانچه کوتاهى نکند، مثلا منتظر باشد که حمام زنانه شود، اگرچه سه مرتبه بخوابد و تا اذان غسل نکند، در صورتى که تیمم کند روزه او صحیح است.

* اگر زنى که در حال استحاضه است، غسلهاى خود را به تفصیلى که در احکام استحاضه گفته شده به جا آورد، روزه او صحیح است.

* کسى که مس میت کرده، یعنى جایى از بدن خود را به بدن میت رسانده می‌تواند بدون غسل مس میت روزه بگیرد و اگر در حال روزه هم میت را مس نماید، روزه او باطل نمی‌شود.

* کسى که جنب است و می‌خواهد روزه واجبى بگیرد که مثل روزه‌ی رمضان وقت آن معین است، چنانچه عمدا غسل نکند تا وقت تنگ شود، می‌تواند با تیمم روزه بگیرد و صحیح است.

* کسى که در شب ماه رمضان جنب است و می‌داند یا احتمال می‌دهد که اگر بخوابد پیش از اذان صبح بیدار می‌شود، چنانچه تصمیم داشته باشد که بعد از بیدار شدن غسل کند و با این تصمیم بخوابد و تا اذان خواب بماند، روزه‌‏اش صحیح است.

* کسى که در شب ماه رمضان جنب است و می‌داند یا احتمال می‌دهد که اگر بخوابد پیش از اذان صبح بیدار می‌شود، چنانچه غفلت داشته باشد که بعد از بیدار شدن باید غسل کند، در صورتى که بخوابد و تا اذان صبح خواب بماند، روزه‌‏اش صحیح است.

* کسى که در شب ماه رمضان جنب است و می‌داند یا احتمال می‌دهد که اگر بخوابد پیش از اذان صبح بیدار می‌شود، چنانچه نخواهد بعد از بیدار شدن غسل کند، یا تردید داشته باشد که غسل کند یا نه، در صورتى که بخوابد و بیدار نشود، روزه‌‏اش باطل است.

* اگر جنب در شب ماه رمضان بخوابد و بیدار شود و بداند یا احتمال دهد که اگر دوباره بخوابد پیش از اذان صبح بیدار می‌شود و تصمیم هم داشته باشد که بعد از بیدار شدن غسل کند، چنانچه دوباره بخوابد و تا اذان صبح بیدار نشود باید روزه‌ی آن روز را قضا کند و همچنین است اگر از خواب دوم بیدار شود و براى مرتبه سوم بخوابد، کفاره بر او واجب نمی‌شود.

* اگر روزه ‏دار در روز محتلم شود، واجب نیست فورا غسل کند.

* هرگاه در ماه رمضان بعد از اذان صبح بیدار شود و ببیند محتلم شده، اگرچه بداند پیش از اذان محتلم شده، روزه او صحیح است.

* کسى که می‌خواهد قضاى روزه رمضان را بگیرد، هرگاه تا اذان صبح جنب بماند، اگر چه از روى عمد نباشد، روزه او باطل است.

* کسى که مى خواهد قضاى روزه رمضان را بگیرد اگر بعد از اذان صبح بیدار شود و ببیند محتلم شده و بداند پیش از اذان محتلم شده است، چنانچه وقت قضاى روزه تنگ است ـ مثلا پنج روز روزه قضاى رمضان دارد و پنج روز هم به رمضان مانده است ـ باید بنا بر احتیاط واجب، هم آن روز را روزه بگیرد و هم بعد از رمضان آن را قضا کند و اگر وقت قضاى روزه تنگ نیست، باید روز دیگر روزه بگیرد و روزه آن روز صحیح نیست.

* اگر در روزه واجبى غیر روزه رمضان و قضاى آن، تا اذان صبح جنب بماند، روزه‌اش صحیح است، چه وقت آن معین باشد و چه نباشد.

* اگر زن پیش از اذان صبح از حیض پاک شود و عمدا غسل نکند یا اگر وظیفه او تیمم است تیمم نکند، روزه اش باطل است.

* اگر زن پیش از اذان صبح از حیض پاک شود و براى غسل وقت نداشته باشد، چنانچه بخواهد روزه ماه رمضان یا قضاى آن را بگیرد، باید تیمم نماید و روزه‏اش صحیح است، و اگر بخواهد روزه مستحب یا روزه واجب مثل روزه کفاره و روزه نذرى بگیرد، اگرچه بدون تیمم هم روزه‏اش صحیح است، ولى احتیاط مستحب آن است که تیمم کند.

* اگر زن نزدیک اذان صبح از حیض پاک شود و براى هیچ کدام از غسل و تیمم وقت نداشته باشد، یا بعد از اذان بفهمد که پیش از اذان پاک شده، روزه او صحیح است.

* اگر زن بعد از اذان صبح از خون حیض پاک شود یا در بین روز خون حیض ببیند، اگر چه نزدیک مغرب باشد، روزه او باطل است.

* اگر زن غسل حیض را فراموش کند و بعد از یک روز یا چند روز یادش بیاید، روزه‏‌هایى که گرفته صحیح است.

* اگر جنب در ماه رمضان غسل را فراموش کند و بعد از یک روز یادش بیاید، باید روزه آن روز را قضا نماید و اگر بعد از چند روز یادش بیاید، باید روزه هر چند روزى را که یقین دارد جنب بوده قضا نماید. مثلا اگر نمی‌داند سه روز جنب بوده یا چهار روز، باید روزه سه روز را قضا کند.

* کسى که در شب ماه رمضان جنب است و می‌داند که اگر بخوابد تا صبح بیدار نمی‌شود، نباید بخوابد و چنانچه بخوابد و تا صبح بیدار نشود روزه‌‏اش باطل است و قضا و کفاره بر او واجب می‌شود.

* هرگاه جنب در شب ماه رمضان بخوابد و بیدار شود، اگر احتمال بدهد که اگر دوباره بخوابد براى غسل بیدار می‌شود، می‌تواند بخوابد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 155 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 2:07

هشدار به ایرانی ها در مورد چای داغ

از آر. اف. ای. آر. ال. ،موسسه پژوهش های سرطان سازمان ملل متحد پس از بررسی هزار پژوهش انجام شده به این نتیجه رسید که نوشیدنی های بسیار داغ احتمالا برای انسان سرطان زا است.

احتمالا ایرانی ها از این نتایج خوشحال نخواهند شد چون سماورهایشان دائم روشن است و بعضی از صاحب نظران می گویند بهترین چای جهان را در ایران می توان نوشید.

«کریستوفر وایلد،» مدیر این موسسه گفت:نتایج نشان می دهند که نوشیدنی های بسیار داغ یکی از دلایل احتمالی سرطان مری است و علت آن دمای زیاد این نوشیدنی ها است و به خود آن ها ارتباطی ندارد.

اما در این کشور، بسیاری از مردم عادت دارند چای داغ بنوشند و چای داغ را فقط داخل نعلبکی می ریزند تا خنک شود و بتوانند بنوشند.

نتایج تحقیقات دانشمندان ایرانی که در سال ۲۰۰۹ در مجله پزشکی انگلیس به چاپ رسید نیز، چای بسیار داغ را با خطر ابتلا به سرطان گلو مرتبط دانسته بود.

این پژوهشگران بر روی ساکنان استان گلستان انجام شد که یکی از بالاترین آمارهای سرطان مری را دارد و بسیاری از مردم، دایم چای سیاه می نوشند. از شرکت کنندگان سوال شده بود که روزانه چه مقدار چای و با چه دمایی می نوشند.

پژوهشگران می گویند:نتایج، نشان می دهد نوشیدن چای بسیار داغ با افزایش شدید خطر ابتلا به سرطان مری ارتباط بسیار نزدیکی دارد.

افزودن شیر به چای به سبک هندی ها و غربی ها می تواند دمای چای را تا حدی کاهش دهد.

در کشورهای غربی، تنباکو و الکل، بزرگ ترین عوامل سرطان مری هستند. اما در گلستان، مصرف تنباکو و الکل عملا نزدیک به صفر است و به همین دلیل پژوهشگران نتیجه گرفتندچای داغ (بیشتر از ۷۰ درجه) قوی ترین عامل سرطان است.

آن ها در پژوهش خود سه دسته دمای چای و خطر مربوط به هر دسته را شناسایی کردند که کمترین دما، ولرم یا گرم است (کمتر از ۶۵ درجه)؛ چای داغ (۶۵-۶۹ درجه) احتمال ابتلا به سرطان گلو را دو برابر می کند و نوشیدن چای بسیار داغ (۷۰ درجه و داغ تر) خطر ابتلا را ۸ برابر می کند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 146 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 2:07

امروزه د‌‌‌ر کنار انواع و اقسام تنقلات و خوراکی‌هایی که د‌‌‌ر فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به چشم می‌خورد‌‌‌، پاستیل یکی از جذاب‌ترین آنها محسوب می‌شود‌‌‌. این خوراکی نرم و چسبند‌‌‌ه که د‌‌‌ر اشکال مختلف و با رنگ‌های گوناگون تهیه می‌شود‌‌‌ برای بچه‌ها بسیار د‌‌‌لچسب و پر‌طرفد‌‌‌ار است.

خطر های مهم خوردن پاستیل د‌‌ر كود‌‌كان

البته طبق باور عموم، خوراکی‌های ژله‌ای باعث ترمیم مواد‌‌‌ از د‌‌‌ست رفته مفاصل شد‌‌‌ه و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند‌‌‌. د‌‌‌ر حالی که بر اساس نظر متخصصان تغذیه، فقط ژلاتین به تنهایی می‌تواند‌‌‌ د‌‌‌ر تحکیم استخوان و غضروف‌سازی و ویتامین‌های مورد‌‌‌ نیاز بد‌‌‌ن موثر و برای سلامت پوست و مو و سایر بافت‌های بد‌‌‌ن مفید‌‌‌ باشد‌‌‌

همچنین این نوع خوراکی‌ها نسبت به سایر پروتئین‌ها از ارزش غذایی پائینی برخورد‌‌‌ار بود‌‌‌ه، و منبع کافی و کاملی برای تامین کلسیم و سایر ریز‌مغذی‌های مورد‌‌‌ نیاز بد‌‌‌ن نیست بنابراین طبق نظر متخصصان تغذیه؛ نه تنها انواع پاستیل‌ها و ژله‌ها را نمی‌توان جایگزین د‌‌‌یگر مواد‌‌‌ غذایی کرد‌‌‌ بلکه باید‌‌‌ د‌‌‌ر مصرف آنها توسط کود‌‌‌کانمان حد‌‌‌ اعتد‌‌‌ال را رعایت نمود‌‌‌.

اما این د‌‌‌لیل قابل قبولی نیست که انواع و اقسام ژله‌ها و پاستیل‌ها را به صرف اینکه خاصیت ژلاتینی د‌‌‌ارند‌‌‌، جایگزین مواد‌‌‌ مورد‌‌‌ نیاز بد‌‌‌ن کود‌‌‌کان کنیم. چرا که نوع پروتئینی که د‌‌‌ر ژله و پاستیل‌ها وجود‌‌‌ د‌‌‌ارد‌‌‌ بسیار کمتر از پروتئین گوشت، شیر و تخم مرغ بود‌‌‌ه و فاقد‌‌‌ بسیاری از مواد‌‌‌ ضروری برای بد‌‌‌ن است.

 
آنچه که لازم است از این خوراکی خوش آب و رنگ بد‌‌‌انید‌‌‌
پاستیل را هرگز د‌‌‌ر جای گرم نگهد‌‌‌اری نکنید‌‌‌ و د‌‌‌ر هنگام خرید‌‌‌ حتما د‌‌‌قت د‌‌‌اشته باشید‌‌‌ که د‌‌‌ر قفسه‌های د‌‌‌ور از تابش مستقیم نور آفتاب باشد‌‌‌. بعد‌‌‌ از خارج کرد‌‌‌ن پاستیل از بسته‌بند‌‌‌ی‌اش، آن را د‌‌‌ر یک ظرف د‌‌‌ر د‌‌‌ار نگهد‌‌‌اری کنید‌‌‌. زیرا حالت چسبند‌‌‌گی آن گرد‌‌‌ و غبار و آلود‌‌‌گی محیط را به خود‌‌‌ می‌گیرد‌‌‌.

هرگز پاستیل‌های باز و فله‌ای را خرید‌‌‌اری نکنید‌‌‌. نه تنها اینگونه پاستیل‌ها بهد‌‌‌اشتی نبود‌‌‌ه و مورد‌‌‌ تایید‌‌‌ وزارت بهد‌‌‌اشت نیست.به کود‌‌‌کان زیر د‌‌‌و سال پاستیل ند‌‌‌هید‌‌‌. زیرا این کود‌‌‌کان د‌‌‌ارای سیستم گوارشی و ایمنی ضعیف و حساسی هستند‌‌‌ که خورد‌‌‌ن این نوع خوراکی‌ها برایشان خطرناک است.

ضمن آنکه شیر‌خواران تکه‌ای از پاستیل را با د‌‌‌ند‌‌‌ان جد‌‌‌ا کرد‌‌‌ه و با قورت د‌‌‌اد‌‌‌ن آن د‌‌‌ر د‌‌‌اخل نای، باعث خفگی آنان شود‌‌‌.به جای خرید‌‌‌ن پاستیل‌هایی که رویشان را لایه‌ای از شکر پوشاند‌‌‌ه، انواع ساد‌‌‌ه و بد‌‌‌ون شکر آن را خرید‌‌‌اری کنید‌‌‌. به فرزند‌‌‌تان یاد‌‌‌آوری کنید‌‌‌ که بعد‌‌‌ از خورد‌‌‌ن پاستیل حتما د‌‌‌ند‌‌‌ان‌هایش را مسواک کند‌‌‌.

زیرا قند‌‌‌ موجود‌‌‌ د‌‌‌ر پاستیل سبب پوسید‌‌‌گی د‌‌‌ند‌‌‌ان‌ها می‌شود‌‌‌. د‌‌‌ر موقع د‌‌‌اد‌‌‌ن پاستیل به فرزند‌‌‌تان، مصرف تنقلات شیرین و د‌‌‌یگر مواد‌‌‌ قند‌‌‌ی را کاهش د‌‌‌هید‌‌‌. حتما باید‌‌‌ والد‌‌‌ین به این نکته توجه د‌‌‌اشته باشند‌‌‌که د‌‌‌ر ارتباط با کود‌‌‌کان بیش فعال وکود‌‌‌کانی که د‌‌‌ارای د‌‌‌یابت و اضافه وزن هستند‌‌‌ د‌‌‌رمورد‌‌‌ مصرف پاستیل و اینگونه خوراکی‌ها با پزشک مربوطه مشورت لازم را د‌‌‌اشته باشند‌‌‌.

نظارت والد‌‌‌ین مهم است
د‌‌‌کتر عظیمی د‌‌‌ر این‌باره می‌گوید‌‌‌: «مصرف ژلاتین خالص، به همه افراد‌‌‌ حتی آنهایی که د‌‌‌ر رژیم غذایی به سر می‌برند‌‌‌ هم توصیه می‌شود‌‌‌ چون این ماد‌‌‌ه سرشار از پروتئین است و کالری زیاد‌‌‌ی ند‌‌‌ارد‌‌‌ اما وقتی با انواع رنگ‌ها، اسانس‌های طبیعی و مصنوعی و شکر مخلوط می‌شود‌‌‌، باید‌‌‌ د‌‌‌ر مصرف آن حد‌‌‌ اعتد‌‌‌ال رعایت شود‌‌‌ زیرا د‌‌‌ر فرایند‌‌‌ تولید‌‌‌ پاستیل، مقد‌‌‌اری شکر، رنگ و اسانس خوراکی استفاد‌‌‌ه می‌شود‌‌‌

که مصرف آن برای افراد‌‌‌ چاق مفید‌‌‌ نیست و کود‌‌‌کان زیر۲ سال، بد‌‌‌لیل حساس بود‌‌‌ن سیستم گوارشی‌شان نباید‌‌‌ خوراکی‌های د‌‌‌ارای افزود‌‌‌نی را میل کنند‌‌‌ و نیز مصرف هر روزه آن هم برای کود‌‌‌کان بالای د‌‌‌و سال، مجاز نمی‌باشد‌‌‌.» این متخصص صنایع غذایی د‌‌‌ر اد‌‌‌امه می‌گوید‌‌‌:

«بهر حال نظارت والد‌‌‌ین مهم‌ترین نقش را د‌‌‌ر چگونگی مصرف این نوع خوراکی‌ها د‌‌‌ارد‌‌‌. چرا که با منع مصرف زیاد‌‌‌ این گونه تنقلات د‌‌‌ر کود‌‌‌کان، بویژه پیش از غذای اصلی می‌توان مانع بی اشتهایی کود‌‌‌کان شد‌‌‌.» د‌‌‌ر بسیاری مواقع وقتی والد‌‌‌ین اصرار فرزند‌‌‌ خود‌‌‌ را برای خورد‌‌‌ن بعضی خوراکی‌ها می‌بینند‌‌‌،

برای آنکه سر و صد‌‌‌ای او را آرام کنند‌‌‌، بد‌‌‌ون د‌‌‌ر نظر گرفتن عواقب آن فورا به خواسته فرزند‌‌‌ خود‌‌‌ پاسخ مثبت می‌د‌‌‌هند‌‌‌ بطوری که بعضی از بچه‌ها هر روز عاد‌‌‌ت به خورد‌‌‌ن چیپس و یا پفک د‌‌‌ارند‌‌‌. برخی د‌‌‌یگر انواعی از اسنک‌ها را د‌‌‌وست د‌‌‌ارند‌‌‌ و اما عد‌‌‌ه‌ای د‌‌‌یگر، شیرینی‌جات و مواد‌‌‌ قند‌‌‌ی مورد‌‌‌ علاقه آنان است و نیز د‌‌‌ر میهمانی‌ها فورا سراغ ژله‌ها و خوراکی‌هایی از این د‌‌‌ست می‌روند‌‌‌.

 
پاستیل نباید‌‌‌ جایگزین وعد‌‌‌ه‌های غذایی شود‌‌‌
«سیمین واقفی» کارشناس تغذیه د‌‌‌ر این خصوص می‌گوید‌‌‌: «بطور کلی پاستیل و انواع ژله، ارزش غذایی بالایی ند‌‌‌ارند‌‌‌. بنابراین نباید‌‌‌ جایگزین وعد‌‌‌ه‌های غذایی شوند‌‌‌. چرا که معمولا این نوع خوراکی‌ها به عنوان د‌‌‌سر و میان وعد‌‌‌ه سرو می‌شوند‌‌‌ و مصرف آنها اگر د‌‌‌ر هفته یک تا د‌‌‌و بار و یا مورد‌‌‌ی باشد‌‌‌ مشکلی نیست اما اگر مصرفشان هر روزه باشد‌‌‌

و به عاد‌‌‌ت تبد‌‌‌یل شود‌‌‌ منجر به کم اشتهایی شد‌‌‌ه، و میل به غذا خورد‌‌‌ن را د‌‌‌ر کود‌‌‌کان کاهش می‌د‌‌‌هد‌‌‌. حتی د‌‌‌ر پاره‌ای مواقع، باعث بروز حساسیت می‌شود‌‌‌. به شکلی که د‌‌‌ر برخی کود‌‌‌کان که زمینه آلرژی د‌‌‌ارند‌‌‌ این حساسیت بصورت خس‌خس سینه و یا کهیر د‌‌‌ید‌‌‌ه شد‌‌‌ه که لازم است د‌‌‌ر این زمینه د‌‌‌قت لازم به‌عمل آید‌‌‌.

البته د‌‌‌ر صورت مصرف پاستیل برای کود‌‌‌کان، بهتر است از پاستیل‌هایی استفاد‌‌‌ه شود‌‌‌ که د‌‌‌ارای ویتامین C و مولتی ویتامین هستند‌‌‌. از طرفی نسبت به تنقلات د‌‌‌یگر، وجود‌‌‌ شیرینی کمتر د‌‌‌ر این نوع پاستیل‌ها آن را تبد‌‌‌یل به یکی از سالم‌ترین خوراکی‌ها برای کود‌‌‌کان کرد‌‌‌ه است که به مراتب از د‌‌‌یگر خوراکی‌های پر نمک و یا بسیار شیرین، بهتر است.»

این کارشناس تغذیه با اشاره به طعم‌د‌‌‌هند‌‌‌ه‌های مختلف د‌‌‌ر پاستیل‌ها گفت: «هیچ فرقی بین پاستیل‌های نوشابه‌ای و میوه‌ای وجود‌‌‌ ند‌‌‌ارد‌‌‌ و فقط اسانس استفاد‌‌‌ه شد‌‌‌ه د‌‌‌ر آنها با هم تفاوت د‌‌‌ارد‌‌‌. همچنین رنگ، وضوح و شفافیت و نیز تست‌های میکروبی از معیار‌های قابل قبول د‌‌‌ر ارزیابی یک پاستیل خوب محسوب می‌شود‌‌‌.»
با خلاقیت ارزش تغذیه‌ای خوراکی‌های ژله‌ای را بالا ببرید‌‌‌
اگر فرزند‌‌‌ بد‌‌‌ غذایی د‌‌‌ارید‌‌‌ که فقط میل به خورد‌‌‌ن اینگونه تنقلات د‌‌‌ارد‌‌‌ هرگز خوراکی‌های ژله‌ای و پاستیل‌ها را جایگزین وعد‌‌‌ه غذای اصلی او نکنید‌‌‌. ولی برای بالا برد‌‌‌ن ارزش تغذیه‌ای ژله‌هایی که فرزند‌‌‌تان د‌‌‌وست د‌‌‌ارد‌‌‌، بهتر است انواع میوه‌های د‌‌‌لخواه را قبل از بستن ژله به آن اضافه کنید‌‌‌.

اما کیوی، آناناس، انجیر و انبه را د‌‌‌ر ژله به کار نبرید‌‌‌ زیرا باعث آب اند‌‌‌اختن ژله می‌شود‌‌‌ و از بستن آن جلوگیری می‌کند‌‌‌. مرکبات مثل پرتقال و نارنگی هم باید‌‌‌ با پوست نازک رویی‌شان به ژله‌ها اضافه شوند‌‌‌ تا آب نیند‌‌‌ازند‌‌‌.

د‌‌‌ر بعضی مواقع د‌‌‌ید‌‌‌ه می‌شود‌‌‌ که برای زیبایی ظرف ژله، انواعی از پاستیل‌ها را روی ژله‌های نیمه بسته قرار می‌د‌‌‌هند‌‌‌ که این کار باعث آب شد‌‌‌ن سطح زیرین پاستیل و شل شد‌‌‌ن سطح رویی ژله شد‌‌‌ه که کود‌‌‌کان از خورد‌‌‌ن آن امتناع می‌کنند‌‌‌ د‌‌‌ر حالی که می‌توانید‌‌ یک لیوان بستنی وانیلی به پود‌‌‌ر ژله‌ای که د‌‌‌ر آب گرم حل شد‌‌‌ه است اضافه کنید‌‌‌ که به این ترتیب کالری و ارزش تغذیه‌ای ژله تا حد‌‌‌ زیاد‌‌‌ی بالا می‌رود‌‌‌.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 135 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 0:19

برطرف کردن ویار بارداری با مصرف گل قند

خواص داروی گُل قند
مهدی برهانی، متخصص طب سنتی در ارتباط با دوران بارداری و رفع مشکلات ناشی از آن از طریق طب سنتی اظهار داشت: بهتر است مادران باردار هنگام بارداری از مصرف داروهای گیاهی و شیمیایی حدالامکان خودداری کنند و در صورت ضرورت حتما با پزشک خود مشورت داشته باشند.

با اشاره به اینکه تجویز داروهایی همچون آهن و اسید فولیک برای مادران باردار به دلیل فقر آهن و کم‌خونی توصیه می‌شود گفت: یکی از علل کم‌خونی می‌تواند جذب نامناسب آهن از طریق دستگاه گوارش باشد و در صورتی که بتوانیم این روند را تغییر بدهیم در درمان کم‌خونی به میزان زیادی موفق خواهیم بود.

برطرف کردن ویار بارداری با گل قند

گل قند ماده اضافه‌ای که در معده سبب بروز ویار می شود را برطرف کرده و مادر با مصرف روزی ۲ قاشق مرباخوری گل قند می‌تواند از بروز این مشکل در خود جلوگیری کند؛ همچنین ممکن است مصرف این ماده از زردی نوزاد هنگام تولد نیز بکاهد.
این مشکل سبب کاهش تغذیه مناسب مادر شده و می‌تواند سبب ضعیف شدن مادر و جنین شود؛ لذا استفاده از داروی گل قند که ترکیبی از گل محمدی و عسل است برای رفع این مسئله پیشنهاد می‌شود. داروی گل قند در داروخانه‌های کشور نیز موجود است.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 156 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 0:19

با این روش سبزیجات را تازه نگه دارید

یک کیسه پلاستیکی و هوا برای تازه نگه داشتن سبزیجات
در این روش سبزیها، در یک کیسه قرار می گیرد کمی در آن هوا دمیده می‌شود، سپس کیسه از بالا پیچیده و با یک باند لاستیکی بسته می‌شود. هوای کافی باعث تازه ماندن سبزی می شود. در این روش نیز سبزی ها تا ۷ روز خوب و سالم می ماند.

پس‌ از این سه روش کدام را باید انتخاب کرد؟ برای ترد ماندن و ماندگاری طولانی‌ مدت روش ۲ مناسب تر است و در صورتی‌ که قصد ندارید سبزی ها را برای بیش از یک هفته نگه‌ دارید می توانید از دو روش دیگر استفاده کنید.

استفاده از دستمال های آشپزخانه و کیسه پلاستیک برای تازه نگه داشتن سبزیجات
این روش شاید یکی از رایج ترین روش های نگهداری کاهو است که شامل شستن و خشک‌ کردن برگ‌ها، سپس قرار دادن آن‌ ها روی کاغذ و بعد پیچیدن آنها در کاغذ با کمترین هوا و سپس قرار دادن آن در کشوی یخچال است.

در این روش، کاغذ رطوبت اضافی سبزی ها را جذب می‌کند و مانع لزج شدن آن ها می‌شود. کیسه فریزر نیز مانع گردش پیدا کردن هوای اضافه می‌شود در نتیجه روند پلاسیدگی را کند می‌کند و تا ۵ روز سبزی سالم می‌ماند پس از ۷ روز، برخی از برگ ها پلاسیده می‌شود اما قابل خوردن است.

 
جعبه و دستمال کاغذی برای تازه نگه داشتن سبزیجات
در این روش، یک ظرف پلاستیکی با کاغذ پوشیده می‌شود. سبزیها را در آن‌ قرار می دهند و سپس با لایه ای از کاغذ پوشیده می شود. ظرف را نیز می بندیم جعبه از آسیب رسیدن به سبزی ها پیشگیری می کند. در این روش تا ۵ روز سبزی ها سالم و تازه می ماند، پس از ۷ روز برخی برگ ها پلاسیده می شود اما قابل خوردن خواهد بود و پس از ۱۰ روز غیر قابل‌ خوردن.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 156 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 0:19

2000 اسکیمو به طور ناگهانی ناپدید شدند

برخی مواقع اتفاقاتی روی زمین می افتند که باعث تعجب همگان می شود و پس از آن این ماجرا ها در حاله ای از ابهام فرو میروند .خبرها حاکی از آن است که در سرزمین یخ و برف اسکیمو ها ۲۰۰۰ نفر از ساکنان آن بطور ناگهانی و همراه با اتفاقاتی ناپدید می شوند.

در منطقه ای بین امریکا و کانادا دریاچه ای بنام آنجی کوینی که اطراف آن صخره های بلندی وجو داشتند اسکیمو ها ساکن بودند . خانه هایی که امروز بوی مرگ میدهند.در سال ۱۹۳۰ وقتی یک شکارچی از این منطقه عبور میکند متوجه خالی بودن روستا میشود

در حالیکه تمامی وسایل مردم سرجای خودشان بوده است.اتفاق عجیبی که رخ داده بود نبش قبر شدن گورستان روستا بود و تمام مردگان نبش قبر شده بودند . اما اتفاق دیگر دیده شدن نوری عجیب بر فراز روستا بوده که مردم از دور آنرا دیده بودند.

2000 اسکیمو به طور ناگهانی ناپدید شدند

یک سورتمه در نزدیکی روستا با تمامی سگ هایش که مرده بودند رها شده بود . این درحالی است که در فاصله کمی از این سورتمه فروشگاه مواد غذایی وجود داشته است و اسکیموها همیشه برای سگ های خود غذا تهیه میکنند.

اما تمامی مواد خوراکی و لباس ها و هرچیزی در خانه ها در جای خورد رها شده بودند . تصورات بر این است که موجودات فضایی به این روستا مراجعه کرده باشند . برخی هم ازارواح شیطانی و خون آشام ها سخن میگویند . اما تضاد هایی هم وجود دارد , مثلا آتش های تازه خاموش شده در این روستا در خانه ها دیده میشد در حالی که محققان گفتند این روستا چند ماه است که خالی از سکنه شده !

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 9:38

این صحنه حتما برای‌تان آشناست؛ كودكی كه در احوالپرسی‌های معمول روزانه با دیگران، پشت والدینش پنهان می‌شود و در جواب احوالپرسی آن‌ها ساكت می‌ایستد؛ این قبیل بچه‌ها را به‌ اصطلاح «خجالتی» می‌گویند، مشكلی كه اغلب كودكان و حتی نوجوانان و بزرگسالان ممكن است با آن روبه‌رو باشند.

نحوه برخورد با کودکان خجالتی

در اصل این یك ویژگی شخصیتی است كه نباید باعث شرمندگی شود چون نيمي از بزرگسالان فكر مي‌كنند خجالتي هستند و بيش از نيمي از آن‌ها هم اذعان مي‌كنند كه در كودكي خجالتي بوده‌اند؛ اين مشكلي است كه با تشویق و حمایت قابل اصلاح است. خبر خوب اين‌كه كودكان خجالتي مي‌توانند كم‌رويي‌شان را مديريت كنند. آن‌ها فقط كمی به حمایت نیاز دارند. پس بهتر است راه‌هاي كمك به آنها را پيدا كنيد.

حس خجالت چيست؟
خجالت در واقع نوعي ويژگي شخصيتي در كودكان است، نه يك عيب و نقص كه نيازي به دعوا و شرمندگي والدين داشته باشد. اين ويژگي با تشويق و حمايت والدين قابل اصلاح است جالب است بدانيد دانشمندان مي‌گويند خجالتي بودن در بعضي فرهنگ‌ها مورد پسند و ستايش مردم است و از راه فرهنگ جامعه به كودكان به ارث مي‌رسد.

از نظر علمي احساس خجالت، يك واكنش طبيعي نسبت به افراد يا محيط‌هاي جديد است كه در حقيقت تركيبي از حس ترس و كنجكاوي را در خود دارد. شيرخواران با ديدن غريبه‌ها روي‌شان را برمي‌گردانند. كودكان نوپا به زمين نگاه مي‌كنند و به پدر يا مادرشان مي‌چسبند و حتي ممكن است در اين شرايط به مكيدن انگشت شست بپردازند اما بيشتر بچه‌ها قبل از ۳ سالگي به راحتي با همه ارتباط برقرار مي‌كنند و به‌نظر بسيار اجتماعي مي‌آيند اما بعد از اين سن، ترس بيشتر كودكان از غريبه‌ها شروع مي‌شود و آن‌ها حس خجالت و شرمندگي را ياد مي‌گيرند. در اين زمان است كه ناگهان كوچولوي اجتماعي و برون‌گراي شما تبديل به يك موجود خجالتي مي‌شود.

رفتار آموزش داده شده:
كودكان به‌دنبال تقلید مدل‌های تاثیرگذار هستند و این مدل‌ها می‌توانند والدین باشند. والدین خجالتی با اطرافيان ندارد. همين، يك الگو براي فرزند اين مادر مي‌شود.

خجالت در واقع نوعي ويژگي شخصيتي در كودكان است

نگران فرزند خجالتي‌ تان نباشید
وقتي خجالتي بودن بچه‌ها شروع مي‌شود اصلا لازم نيست نگران باشيد؛ در شرايط طبيعي مانند ورود به يك مهدكودك يا محيط جديد، خجالت كشيدن بچه‌ها كاملا طبيعي است زيرا بچه‌ها در اين محيط‌ ها با بزرگسالاني مواجه مي‌شوند كه تاكنون آن‌ها را نمي‌شناخته‌اند و علاوه بر آن، بايد يك سري از وظايف را نيز انجام دهند. اين موضع حتي براي ما بزرگ‌ترها هم صدق مي‌كند؛‌ وقتي وارد يك جمع غريبه مي‌شويم، ناخودآگاه يك قدم خود را عقب مي‌كشيم.

ترس از شكست:
هستند والديني كه فكر مي‌كنند كودك‌شان نابغه است و بايد هر آنچه لازم است را زود ياد بگيرد. كودكاني كه مدام بيشتر از ظرفيت‌شان از آن‌ها توقع وجود دارد، زماني‌كه نمي‌توانند آن انتظار را درست برآورده كنند احساس بدي پيدا مي‌كنند و اين احساس بد تبديل به ترس از شكست در آن‌ها مي‌شود و بالطبع آن‌ها را به سمت شرمساري سوق مي‌دهد.

خجالت از کجا می‌آید؟

ژنتیك:
برخی از ویژگی‌های شخصیتی به افراد ارث می‌رسد بنابراین این ویژگی نیز می‌تواند در فرد ژنتیكی باشد. تحقیقات نشان می‌دهد، میل به كم‌رویی ممكن است ژنتیكی باشد‌. با توجه به تحقیقات انجام‌ شده در دانشگاه هاروارد در رابطه با نوزادان، ۱۵تا۲۰ درصد نوزادان تازه به دنیا آمده در محیط جدید ساكت‌، هوشیار و آرام هستند. با وجود این، حدود ۲۵درصد از این نوزادان، نوجواناني خجالتی نمی‌شوند‌ در حالی‌كه بعضی از نوجوانان خجالتی‌، كودكی پرشورونشاطی داشتند.

 والدين چه كمكي مي‌توانند بكنند

* به كودك خود راهبرد‌هاي موثر مقابله با كم‌رويي را آموزش دهيد
به كودك‌تان بياموزيد از ديگر كودكان سوال كند و به جواب‌هاي‌شان گوش دهد. با او صحبت كنيد چطور موقعيتي را كه باعث عصبي‌شدن او شده بايد مديريت كند. «اگر در مهماني عصبي بودي چه كار بايد بكني تا آرام شوي؟ مي‌تواني با يكي از بچه‌هايي كه در مدرسه مي‌شناسي معاشرت كني، مي‌تواني پيشنهاد كني كه تو هم از مهمان‌ها پذيرايي كني، فكر مي‌كني با ديگر بچه‌ها درباره چه چیزی می‌توانی صحبت كنی؟»

* روي كودكان برچسب «خجالتي» نزنيد
«ببخشيد، اين پسر من خيلي خجالتي است» يا «دخترم خجالت مي‌كشد، براي همين نمي‌آيد تا با دختر شما بازي كند.» اين‌ها همان جملاتي است كه مادر و پدر يك كودك خجالتي معمولا زمان روبه‌رو شدن با ديگران به زبان مي‌آورند غافل از اين‌كه اين كار اشتباه است! گفتن اين‌كه فرزندتان خجالت مي‌كشد يا خجالتي است، به او اين پيام را مي‌دهد كه چيزي غيرطبيعي در وجودش هست و شما از اين بابت شرمنده يا نگران هستيد.

همين موضوع موجب مي‌شود تا كودك احساس گناه و تقصير كند. اين احساس گناه به جاي آن‌كه كودك را در رويارويي با حس خجالت، توانمند كند، بدتر او را گوشه‌گير و ساكت مي‌كند. اگر مي‌خواهيد فرزندتان هنگام روبه‌رو شدن با فاميل‌هاي نسبتا دور، كمتر ترسيده و خجالت بكشد، بهترين راه آن است كه به كودك توضيح دهيد بايد انتظار چه چيزي را داشته باشد مثلا بگوييد:«عمه شيرين دوست دارد تو را ببوسد، تو هم عمه را ببوس.» اگر به كودك بگوييد: «خجالت نكش!» او حتما بيشتر خجالت خواهد كشيد!

* با كم‌رويي فرزند خود همدردي كنيد
اذعان به آنچه او احساس مي‌كند، بدون داوري منفي، به او كمك مي‌كند احساس بهتري نسبت به خود داشته باشد. دادن اين تصور كه چيز بدي در رفتار او وجود دارد باعث مي‌شود او حس بدي پيدا كند و در نتيجه خجالتي‌تر شود. همدردي با فرزندتان به او كمك مي‌كند كه مهارت‌هاي اجتماعي خود را افزايش دهد و با ديگران ارتباط برقرار كند. به كودك‌تان نشان دهيد، احساس او را درك مي‌كنيد. وقتي در يك جشن تولد وارد يك اتاق پر از كودك مي‌شويد به او بگوييد: «مي‌دانم سخت است وارد جمع بچه‌هايي بشوي كه اين همه سرو صدا مي‌كنند!» اين جمله به او كمك مي‌كند حس راحتي بيشتري داشته باشد و بتواند رفتار بهتري از خود نشان دهد.

* عشق‌تان را ابراز كنيد
كودك خجالتي شما بايد اطمينان داشته باشد كه شما او را همان‌طور كه هست، دوست داريد. او راه و روش خودش را براي روبه‌رويي با موقعيت‌هاي جديد دارد و دوست دارد اول مشاهده كند و بعد وارد بازي شود. شما بايد به اين ويژگي‌ها احترام بگذاريد. همين كه فرزندتان را در آغوش بگيريد، نشان مي‌دهد او با همان ويژگي‌هايش شايسته دوست داشتن شما‌ست. محبت شما به فرزندتان به او اعتماد به نفس مي‌دهد.

كودك خجالتي بايد اطمينان داشته باشد كه شما او را همان‌طور كه هست، دوست داريد

چگونه شروع كنيم؟
مربي‌هاي كودك جمله مشهوري دارند كه مي‌گويد: «هر چه كودك كوچك‌تر، گروه دوستي هم كوچك‌تر!» اين يك قانون ساده است كه به شما هم در حل مشكل خجالت فرزندتان كمك مي‌كند. اگر مي‌خواهيد عادت‌هاي اجتماعي فرزندتان را تقويت كنيد، اين كار را بايد از اجتماعات كوچك شروع كنيد. براي شروع، معرفي يك دوست جديد هم‌سن و سال به‌عنوان همبازي به فرزندتان كفايت مي‌كند. بهتر است دوست كودك‌تان را به خانه‌تان دعوت كنيد به اين ترتيب تعداد چيزهاي جديدي كه فرزندتان يكباره با آن‌ها روبه‌رو مي‌شود، كم خواهد شد و او آسان‌تر با شرايط كنار خواهد آمد. بعد از چند هفته مي‌توانيد اجازه دهيد تا فرزندتان به خانه دوستش برود. وقتي كودك چند ماهي را با همبازي جديد گذراند و به او عادت كرد، مي‌توانيد عضو جديدي را وارد گروه كنيد و از والدين اين كودك هم بخواهيد تا اجازه دهند بچه‌ها به نوبت در منزل هر كدام از اعضاي گروه با هم بازي كنند به اين ترتيب گروه دوستان كم‌كم بزرگ‌تر مي‌شود و در عين حال شما قادر به كنترل اوضاع هستيد.

خجالت آن‌قدرها هم بد نيست!
در پايان به ياد داشته باشيد كه خجالتي بودن هميشه هم ويژگي بد و نامطلوبي نيست؛ اين ويژگي به همراه خود صفات ديگري را هم مي‌آورد كه مثبت و مطلوب هستند مثلا احتياط بيشتر، مشاهده دقيق‌تر و گوش دادن بهتر به گفته‌هاي اطرافيان. حتي گفته مي‌شود كودكاني كه خجالتي هستند، در آينده گوش شنواي بهتر و دوستان وفادارتري خواهند شد.

چقدر بايد صبر كنيد؟
اولين قدم براي كمك به كوچولوي خجالتي‌تان اين است كه او را به زور مجبور به كاري نكنيد و براي آشنا شدن او با محيط و افراد زمان كافي را اختصاص دهيد. برخلاف ما بزرگسالان، آشنا شدن بچه‌ها با محيط جديد و كنار آمدن با وظايف جديد، ممكن است خيلي طول بكشد مثلا اگر كودك‌تان را در يك مهد كودك يا پيش‌دبستاني ثبت‌نام كرده‌ايد، كاملا طبيعي است كه يك ماه طول بكشد تا او با بچه‌هاي ديگر و مربي خودش آشنا شود.

فرزند شما حتي ممكن است فقط با نشستن روي يك صندلي در يك نقطه خاص كلاس آرامش يابد! اگر شما كودك را به زور مجبور كنيد تا خجالتش را كنار بگذارد، ممكن است نتيجه عكس بگيريد و او بيشتر به درون خودش پناه ببرد همچنين اگر او را مجبور كنيد تا فورا و همان روزهاي اول با بچه‌هاي ديگر گروه آشنا شود، اوضاع از اين هم بدتر خواهد شد و ممكن است كودك در كسب مهارت‌هاي اجتماعي دچار مشكل شود. مشكل خجالت كودكان تنها با يك روند آرام و طولاني حل مي‌شود و هيچ راه حل يك شبه‌اي براي آن وجود ندارد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 9:38

عوارض لاک برای دختر کوچولوها

ترکیب لاک ناخن سرطان‌زا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، مشکلات تیروئیدی و بارداری در آنها خواهد شد.

حساسیت کودکان در برابر لاک
متاسفانه بعضی مادران روی ناخن‌های کوچک و زیبای دختربچه‌های کم سن‌و سال خود لاک‌های رنگی مختلف می‌زنند، اما لاک‌های ناخن حاوی مقادیری مواد شیمیایی هستند که فقط بافت نسبتا محکم ناخن‌ها می‌توانند آنها را تحمل کنند.
متخصصان پوست معتقدند که ممکن است چشم و پوست کودکان در اثر تماس با این مواد لاک، دچار تحریک و حساسیت شود. این تحریک و حساسیت برای مخاط دهان به مراتب شدیدتر و بدتر اتفاق خواهد افتاد.

از سوی دیگر، وجود ماده بسیار مضر سرب در لاک‌های رنگی دور از انتظار نیست. به همین دلیل والدین برای پیشگیری از ابتلا به ناراحتی‌های پوستی، چشمی، مخاطی یا عوارض گوارشی، بهتر است از خیر استفاده از لاک روی ناخن‌های فرزندشان بگذرند.

همچنین، از آنجا که برخی بچه‌های کوچک، عادت به جویدن ناخن‌های خود یا در دهان کردن انگشت و ناخن‌ها دارند، ممکن است در صورت آغشته بودن ناخن‌ها به لاک، مقداری از لاک ناخن را بجوند و با بلعیدن مواد شیمیایی موجود در آن، دچار واکنش‌های دهانی یا ناراحتی‌های گوارشی بشوند.

به گفته این متخصصان؛ ترکیب لاک ناخن سرطان‌زا شناخته شده است و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، مشکلات تیروئیدی و بارداری بخصوص در پسرها می‌‌شود.

فرمالدئید یک ماده شیمیایی است که برای نگهداری اجساد از آن استفاده می‌‌شود و به عنوان ماده نگهدارنده در ترکیب لاک ناخن به کار برده می‌‌شود.
‌‌این ماده نیز سرطان‌زا شناخته شده است و تماس پوست با‌‌ این ماده باعث واکنش‌‌های آلرژیک می‌‌شود. خشکی و آسیب به ناخن‌‌ها از عوارض استفاده از آن گزارش شده است.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 9:38

مرگ حبیب،سگ حبیب
به نظر می رسد پس از درگذشت حبیب, سگ وی در غم رفتن حبیب می باشد و وضعیت خوبی ندارد!
سگ حبیب غمگین است

بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن کشورمان می باشد.

این هنرمند نوشته ای از همسرش را منتشر کرده است که درباره وضعیت حیوان خانگی ( سگ ) حبیب, پس از درگذشت وی می باشد.

عکس و متن منتشر شده توسط بزرگمهر حسین پور:

*****

سگ حبيب در غم حبيب.

نوشته سيما حق شناس (همسر بزرگمهر حسین پور):

عكسى در تاييد تعلق اين سگ به حبيب و اينكه درد اين حيوون واقعيه…!

و اون سگ و نوع ايستادنش و دردى كه داره حس مى كنه، موجب شد من اشك بريزم.

حيوانات غم انگيزترين بازمانده هايند! مثل بچه ها… با اين تفاوت كه برخلاف بچه ها معناى مرگ و نبودن رو مى فهمند…

و براى دنيا كوچكشون فرقى نمى كنه اونى كه رفته چقدر براى دنياى ما مهم بوده يا نبوده، براى اونا تمام دنياشون رفته…

و باز هم درد مرگ براى بازمانده هاست

مرگ حبیب،سگ حبیب

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 6:25

سواستفاده جنسی

صندوق کودکان ملل متحد در بررسی انجام شده که بیش از ۱۰ هزار جوان ۱۸ ساله از ۲۵ کشور جهان در آن شرکت داشتند، دیدگاه افراد جوان را در مورد خطراتی که آنان در جهان مرتبط با آن روبرو هستند، نشان داده است.

“کورنلیوس ویلیامز” مشاور مدیر حفاظت کودکان یونیسف گفت: اینترنت و تلفن همراه در دسترسی افراد جوان ، تحول چشمگیری ایجاد کرده اما یافته‌های بدست آمده در این نظرسنجی مشخص شده که خطر سوء‌استفاده آنلاین برای دختران و پسران تا چه اندازه واقعی است.

این در حالی است که بنابر گزارش فوق، نوجوانان ظاهرا نسبت به توانایی‌شان برای حفاظت از خود در فضای آنلاین اعتمال به نفس کافی دارند و تقریبا ۹۰ درصد مصاحبه شوندگان معتقدند که می‌توانند از خطرات آنلاین خود را حفظ کنند.

در سطح جهان از هر سه کاربر اینترنتی یک نفر کودک است. یافته‌های به دست آمده در این نظرسنجی نگرش مهمی از افراد جوان و نوجوان ارائه می‌دهد. یونیسف قصد دارد صدای نوجوانان را در حالی که برای مقابله با خشونت‌های آنلاین، سوء استفاده و بهره‌کشی جنسی کمک می‌خواهند به گوش همگان برسانند و به این اطمینان برسد که کودکان بتوانند از فوائد اینترنت و تلفن همراه به طور کامل بهره‌مند شوند.

همچنین تقریبا از هر ۱۰ مصاحبه شونده شش نفر اظهار داشتند که ملاقات با افراد جدید به صورت آنلاین تا حدودی یا کاملا برای آنان حائز اهمیت است اما تنها ۳۶ درصد کاملا معتقدند می‌توانند در مورد صحت داشتن یا نداشتن گفته‌های مخاطب آنلاینِ خود نظر بدهند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 6:25